W dniach 10 – 12 czerwca b. r. odbyła się parafialna pielgrzymka z elementami wycieczki. Najpierw przyjechaliśmy do Wadowic, gdzie odwiedziliśmy Kościół, w którym został ochrzczony Karol Wojtyła. W świątyni mogliśmy się pomodlić przy chrzcielnicy. Później zwiedziliśmy muzeum w dawnym domu Wojtyłów. Muzeum kilka lat temu przeszło całkowity remont i teraz jest to piękny obiekt, który posiada wiele elementów multimedialnych. Nie zabrakło potem papieskich kremówek z kawą. Następnie pielgrzymi udali się do Kalwarii Zebrzydowskiej, gdzie została odprawiona Eucharystia. Był też czas indywidualną modlitwę i zwiedzanie sanktuarium. Później grupa udała się do Białki Tatrzańskiej na obiadokolację i na nocleg. Była też okazja do odpoczynku na Termach Białczańskich.
Następny dzień rozpoczęliśmy Eucharystią w kościele parafialnym w Białce. Potem nastąpił przejazd do Sromowiec Wyżnych na spływ Dunajcem do Szczawnicy. Później udaliśmy się na zwiedzanie Zakopanego, a następnie na nocleg.
Trzeciego dnia po mszy świętej i śniadaniu spakowaliśmy się i pożegnaliśmy gościnnych górali. Kolejnym etapem naszej podróży był Ojcowski Park Narodowy. Towarzyszyła nam Pani Przewodnik, która oprowadziła nas po najważniejszych miejscach parku. Po obiedzie pojechaliśmy do maczugi Herkulesa i zwiedziliśmy zamek w Pieskowej Skale. Potem wróciliśmy do domu.